»Otroka je treba uokviriti, mu postaviti meje. S poveličevanjem individualizma in permisivne vzgoje smo vzgojili mlade, ki so prazni, brez kančka frustracijske tolerance, ki se ne znajo potruditi, ki ne znajo počakati.«
»Stiske otrok in staršev so po njenih besedah ogromne, učitelje, ki ne želijo samotestirati otrok, pa ravnatelji ustrahujejo z odpovedjo.«
»Otroci ne znajo več skomunicirati.«
»Gledamo otroke, ki ne znajo več brati, pa so to že počeli, ki so že računali, pa tega ne znajo več.«
»Z branjem ne vzgajamo le akademsko uspešnega otroka, ampak tudi človeka za življenje v skupnosti, ki lahko razume sočloveka.«
»To bi mi zlomilo srce, a ne bom vzgajala otrok v državi, ki ni demokratična.«
»Najpomembnejše pa je, da nas podpirajo starši otrok, ki ne znajo slovenskega jezika.«
»Zanimala me je emotivna in etična dilema v odnosu do otroka, ki ga ne rodiš in ti povroča težave.«
»Medtem ko svojim otrokom omejujejo in prepovedujejo uporabo, sami mobilne telefone uporabljajo med kosilom, večerjo, zvečer v postelji, med igro in pogovorom z otroki, celo med vožnjo in med mnogimi drugimi dejavnostmi. S tem dajejo otrokom po eni strani slab zgled, po drugi strani pa jim zaradi tega ne nudijo pozornosti in druženja, ki si ju otroci želijo in tudi nujno potrebujejo.«
»Če radi rečemo, da so otroci naše največje bogastvo, potem moramo tudi tistim, ki se vsakodnevno trudijo s skrbjo, vzgajanjem in poučevanjem otrok, priznati, da so izredno pomemben člen v življenju otrok, posredno pa so tudi pomemben povezovalni element družbe.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju